Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz pomocy? FAQ – znajdź informacje o zamówieniu, wysyłce, reklamacjach i wielu innych!

FAQ

I. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dzięki nowoczesnemu magazynowi i rozwiniętemu działu logistyki standardowy czas dostawy nie przekracza 24h.

II. Ile wynosi minimalny koszt zamówienia? Czy dostawa jest dodatkowo płatna?

W przypadku zamówień hurtowych nasze minimum logistyczne wynosi
250 zł a dostawa jest darmowa.

III. Czy mogę zamówić pojedyncze produkty czy muszę całe opakowanie zbiorcze?

Zamawianie całych opakowań zbiorczych nie jest obowiązkowe.

IV. Chciałbym zostać nowym klientem, czy mogę liczyć na wizytę przedstawiciela handlowego?

Tak, oczywiście, nasi przedstawiciele działają ma terenie całej Polski. W takim wypadku prosimy o zajrzenie do zakładki kontakt i wybranie odpowiedniego dla swojego regionu Kierownika oraz wykonanie bezpośredniego połączenia na jeden z podanych numerów.

V. Czy możliwy jest zwrot lub wymiana towaru?

Tak, jest możliwość wymiany/zwrotu towaru. W takim wypadku prosimy o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i wysłanie go drogą mailową na adres biuro@marsdystrybucja.pl lub listowną (33-322 Korzenna, ul. Wojnarowa 370)

VI. Na jakie materiały marketingowe mogę liczyć będąc klientem firmy Mars TDLM?

Swoich klientów wspieramy zarówno od strony ekspozycyjnej, czyli możliwości zaopatrzenia się w stojaki odpowiednio sytuujące produkty na sklepie jak i w formie katalogów, gazetek oraz wkładek cenowych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ? Przejdź do zakładki Kontakt.